Noah Milanovi is een maestro op toetsen en snaar, die doet denken aan een artiest op weg naar niveau Wouter Hamel: zelfde instrumenten, zelfde invloeden van pop en jazz, vrij zorgeloze manieren van zingen. In een mellow opener moedigt hij de luisteraar met “let go of all things that feel heavy”, maar de zenuwen lijken bij hemzelf af en toe naar boven te komen. Die nervositeit is nergens voor nodig, want hij is een technische topper met bekwame band achter zich: zonder blikken of blozen schakelt hij in het tweede nummer over op het Spaans, waarbij de drummer met drumbrush en vilten drumstok een kalme fundering legt onder een hoopvolle boodschap dat niet elk afscheid een vaarwel is.
Een groot gedeelte van de set glijdt als het ware over het trommelvlies en elke muzikant krijgt de tijd zich instrumentaal te introduceren, maar Noah blijkt niet alleen maar zalvend te kunnen zingen: we eindigen op een piek met uptempo jazz met praatzang afgewisseld met snelle, schelle stem, en nu snap je waar de connectie met filmmuziek in zijn bio vandaan komt: dit zou zo een soundtrack kunnen zijn voor een ouderwetse komedie waarin een plattelandsjongen zijn weg vindt in de grote stad. Die artiest zelf heeft ook iets meer zelfvertrouwen in zijn podiumpresence nodig, maar zal uiteindelijk wel stevig in zijn schoenen komen te staan als-ie op deze koers doorgaat.