Misschien bevatte haar vaders muziekcollectie platen van Duran Duran en Depeche Mode. Misschien speelde ze vroeger wel veel Grand Theft Auto. In Eleonor Coco’s nieuwe single hoor je namelijk veel invloeden uit de popmuziek van de jaren tachtig. De baspartij is hol en repetitief en de snaredrum heeft ook dat kenmerkende, bijna digitale geluid. Aan de moderne synthesizer is dan wel weer te horen dat Suburban Nightmare een hedendaags nummer is. Eleonor laat met deze single zien dat ze een eigenwijze inslag heeft.
Van eigenwijsheid is er aan het begin van haar optreden echter geen sprake. De band komt bij aanvang wat timide over. Muzikaal gezien is dat nergens voor nodig. Eleonors zwoele, meisjesachtige stemgeluid is er één die je niet dagelijks hoort. Na een paar nummers komt de groep iets meer los, maar er wordt geen eenheid zichtbaar. Jammer, want de karakteristieke set zou zich goed lenen voor een krachtige performance. Vanavond lijkt datgene wat je hoort niet overeen te komen met wat je ziet.