Misschien de psychedelische paddenstoelen van Don Toliver? Zijn auto-tunetrap is juist wat melancholischer, wat minder psychedelisch en kleurrijk dan die van zijn mentor Travis Scott, maar zijn eigen versie op Astroworld is behoorlijk trippy: een decor vol opblaasbare, rode paddenstoelen waar een toetsenist tussen de fungi staat te spelen. Hij is een vrij lakse performer en is lang niet zo'n hypeman als Scott, maar hij heeft wel vlammenwerpers en CO2-kanonnen mee die af en toe ook sterretjes uitkotsen in grote glitterwolken. In het veld zie je kids er verwonderd naar kijken of in de pit buitelen, om de laatste dag uit te wringen als een natte handdoek.
Het is in de loop van de middag nog even zoeken, want voordat de avond valt willen de Amerikaanse streamingkanonnen het nog niet helemaal waar maken. Bij Polo G wil het al helemaal niet vlotten: hij blijkt live net zo introvert als zijn sombere, melancholische trap, zijn dj zoekt meer interactie dan hijzelf, en sowieso vindt Polo G het na een halfuurtje wel genoeg geweest. Echt zonde. Hij is een van de grootste nieuwe namen als Chicago, maar de podiumbelofte lost-ie niet in. En Pi’erre Bourne valt een beetje tegen. Hij is ook bekender als producer dan rapper, leende hij zijn typische, speelse beats vol psychedelische synthlijntjes al aan Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug en Trippie Redd. Ondanks dat vooral zijn laatste tape echt cool is, komt-ie als performer wat minder goed uit de verf, en laat-ie de energie behoorlijk op het podium hangen.