• vpro
    • Voorpagina
    • Programma's
    • Gids
    • Leden
  • 3voor12
    • Nieuws
    • ARTIKELEN
    • LOKAAL
    • NIEUWSBRIEF
    • FAQ
  • NIEUWE MUZIEK
    • de luisterpaal
    • #NIEUWEMUZIEK OP SPOTIFY
    • JASPER'S INDIE DISCO - SPOTIFY
    • CLUB CLEVEN - SPOTIFY
    • SPOTIFY PLAYLISTS
  • AUDIO
    • DE MACHINE
    • PODCASTS
    • DJ-SETS
    • ALLE AUDIO
  • VIDEO
    • festivals
    • Youtube
    • Concertregistraties
    • Alle videos
  • RADIO
    • 3voor12 radio
    • LIVESESSIES
    • RADIOSPECIALS
    • 3FM
  • COOKIES & PRIVACY

    3voor12 op Facebook
    3voor12 op Spotify
    3voor12 op Soundcloud
    3voor12 op Instagram
    3voor12 op Snapchat
    3voor12 RSS-feed
    3FM
Zoek
word lid

U bent hier:

  1. artikelen
  2. overzicht
  3. 2006

  • The Strokes vermaken zich prima met wat de pers over hen schrijft

    Fabrizio Moretti: “Schrijft maar lekker op wat je zelf wilt”
    11 januari 2006

    Je hoeft Strokes-drummer Fabrizio Moretti niet eens te vragen naar zijn relatie met actrice Drew Barrymore om hem op de kast te jagen. Een paar onverwachte vragen zijn al voldoende. De aanvoerders van het hippe leger der daslozen hebben het al moeilijk genoeg de backlash na hun minder goed ontvangen tweede album te verwerken. Daarom smeekt het derde, First Impressions Of Earth, om een onbevangen luisterschare.

  • Internetplatform Djtrx maakt van de bezoekers A&R-managers

    Eric van den Bogaard (DJ Broadcast): “Wij lopen weinig risico”
    10 januari 2006

    Onder de naam Djtrx opent DJ Broadcast in samenwerking met het bedrijf Media Crossing een internetplatform dat kersverse dance producers de gelegenheid moet bieden hun muziek voor een groot voetlicht te brengen. Uiteindelijk moet dit zelfs leiden tot een platencontract bij Djtrx voor de talenten. Maar voorlopig noemt Hoofdredacteur Eric van den Bogaard het idee dat er vinyls van Djtrx in de winkel zullen liggen ‘toekomstmuziek’.

  • 3VOOR12 recenseert Disque Pop (week 2): Aardvarck

    Cult Copy geeft Detroit het nakijken
    9 januari 2006

    Terwijl in Detroit de herfst in volle gang is, breekt in Amsterdam een nieuwe lente aan voor de Detroit techno. Rednose Distriktenaar Aardvarck borduurt met zijn solo-album Cult Copy voort op de sound waar techno op is gestoeld. De plaat is als een stone-washed spijkerbroek: nieuw maar afgeragd…

  • Tiende 3VOOR12-lokaalsite ziet het licht

    3VOOR12/Drechtsteden wordt vrijdag gelanceerd
    9 januari 2006

    3VOOR12​/​Drechtsteden is vanaf vrijdag online. Vanaf die dag zijn er alweer tien lokaalsites in de lucht! Een kerngroep van vier vrijwilligers komt met lokaal popnieuws van de Drechtsteden. Je vraagt je af waar vandaan? Antwoord: De Drechtsteden; Dordrecht, Sliedrecht, Papendrecht. Je weet toch?

  • Goud Graven: Editors, Voicst en Antony & The Johnsons

    Artistiek directeur Noorderslagweekeinde Peter Smidt houdt van zwaar
    9 januari 2006

    De programmaring van het hele Noorderslagweekeinde wordt door een team van programmeurs gedaan. Maar de eindverantwoordelijkheid ligt bij artistiek directeur Peter Smidt. Voor 3VOOR12 duikt hij in het archief van concerten en dj-sets en stelt een avondje 3VOOR12 samen. Smidt: "Het is een lastige opgave, want je moet bands gewoon in een zaal zien en niet uit je computer horen."

  • LPG’s Belly Rollercoaster in nieuwe Nokia commercial

    Zanger/gitarist Arend Jan: “Iedereen kan mij naaien”
    9 januari 2006

    2005 lijkt wel het jaar te zijn geworden van de gitaarbandjes die in het reclameblok terechtkwamen. Gem werd de stem van Randstad en Voicst die van Heineken. In 2006 zet deze trend zich voort: LPG's nieuwe single Belly Rollercoaster wordt wereldwijd ingezet in een reclame voor een nieuw mobieltje van Nokia.

  • Dancescene moet afkicken door platliggen Partyflock

    Grootste feestkudde van Nederland herderloos en zonder stal
    6 januari 2006

    Partyflock.nl, met meer dan 120.000 leden de grootste online party-community van Nederland, ligt al vijf dagen plat. De ontheemde forummers zoeken hun heil nu op andere websites en fora. Geruchten doen de ronde over financiële problemen en boze servers. Maar de initiatiefnemers zeggen dat er sprake is van technische problemen, die ze voor het einde van de week hopen te verhelpen.

  • OOR reageert op anti-OOR commercial: "onder de gordel"

    OOR hoofdredacteur Erik van den Berg: “Ik vind het onder de gordel, maar ik sta er boven”
    6 januari 2006

    Muziektijdschrift Revolver heeft vorige maand een ‘controversieel’ reclamefilmpje gemaakt waarin te zien is dat hoofdredacteur Tjerk Lammers een schot lost op tijdschrift OOR. Het filmpje is gemaakt door het bureau Saatchi & Saatchi. OOR hoofdredacteur Erik van den Berg is nogal verbaasd over de werkwijze van Revolver.

  • pagina
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Laad meer

3voor12

    • Newsfeed
    • Stories
    • Nieuwe muziek
    • Radio
    • Video en audio

2017

    • Album van de Week
    • De 12 van 3voor12
    • De Kunst van de DJ
    • DJ Shortlist
    • Hooikoorts
    • Pop en politiek
    • Song17
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • alle stories

3voor12

Het laatste nieuws in de newsfeed →

artikelen

3voor12 achtergrondartikelen →

video en audio

Alle media op 3voor12 →

lokaal

Alle 3voor12 lokaal sites →

over

Veelgestelde vragen →

vpro

Ga naar de voorpagina →