Kylie Minogue is een diva, haar show barst van de discobollen en glitterjurkjes. De avond is verdeeld in vijf akten, met vijf looks, van paars naar rood naar zwart. Ze begon op een schommel hoog in een gigantische diamant van wit licht in ‘Lights, Camera, Action’, flitsend van een zwart silhouette naar frontaal licht. En toch. Toch voelt het lang niet zo kitscherig als je op basis van die omschrijving zou denken. Dat zit hem vooral in Kylie's presence, die een soort eenvoud heeft, klein en rank. Ze zingt goed, gesteund door drie uitstekende zangeressen, maar is niet van de vocale acrobatiek. Haar decor is strak en simpel, met stijlvolle dansers. Zelf danst ze ook, zij het met een soepelheid die je mag verwachten bij haar leeftijd. En ze acteert overtuigend dankbaar en overweldigd te zijn door het Amsterdamse publiek.
Toch zijn het dan weer wel de campy oude hits die de meeste respons krijgen in de eerste helft van het concert: de uitbundige housey hit ‘Better The Devil You Know’ en ‘Locomotion’, haar cover van de sixties-hit van Little Eva. Het origineel had iets onschuldigs, Kylie's versie dankzij de kedeng kedeng-bewegingen van haar dansers (oelala!) iets stouts. De ‘Locomotion’ krijgt een extended outro, waarin Kylie met haar in regenboogkleuren gestoken dansers naar de andere kant van de Ziggo Dome danst, door de brede gangpaden, tussen een muur van telefoons.