3voor12 Utrecht

Arlette de Jong nieuwe directeur poppodium De Helling

Voormalig Tivoli marketeer start op 1 november 2020

Het Utrechtse poppodium De Helling heeft een nieuwe directeur. Arlette de Jong volgt vanaf 1 november 2020 Ron van der Meer op, die in februari al zijn vertrek aankondigde, maar vanwege de coronacrisis langer is aangebleven.

De Jong is op dit moment nog werkzaam als hoofd marketing bij Musis & Stadstheater Arnhem. Eerder werkte zij als marketeer voor Tivoli, waar ze onder andere meewerkte aan de openingscampagne van Tivoli de Helling. Naast Tivoli en Musis & Stadstheater Arnhem werkte De Jong in het verleden voor het Tropenmuseum en het Nationale Opera & Ballet.

“Ik ben blij dat ik op 1 november start bij het podium waar ik tot 2009 met zoveel liefde voor heb gewerkt”, laat De Jong weten. “De Helling is een bijzondere plek waar niche, talent, de buurt en mainstream samenkomen.”

Naast Arlette de Jong versterkt De Helling zich ook met Ella Stoffers als nieuwe hoofdproducent.

Net als andere podia en clubs kan De Helling vanwege de bestaande coronamaatregelen nog geen regulier programma organiseren. Het podium biedt dit najaar onder de noemer ‘Op De Kop Van Rotsoord’ wel een reeks shows met zitplaatsen aan.

#news
Laatste nieuws en artikelen van 3voor12