Met je rug naar het publiek en met je ogen gericht op de online kijker. "Dat is best spannend", moet zangeres Sevdaliza gedacht hebben toen ze het podium betrad met reusachtige zwarte engelenvleugels op haar rug. De podiumopstelling is uitzonderlijk. De Rotterdams-Iraanse gebruikt het in beperkte mate uitgenodigde publiek in de zaal en op de balkons als decor voor haar livestream. We zien haar (rug en vleugels) in een opening staan tussen de keyboardspeler, cellist (links) en drummer rechts van het podium.
De akoestiek in de zaal is magisch; je hoort elke speld vallen, de vloer kraakt bij het dansen en de galm van de cello en pianoklanken zweven door de lucht langs de grote kroonluchter aan het plafond. De dansende schaduwen van haar vleugels verdwijnen na de eerste twee nummers (Joanna en Dormant). De klanken zijn Arabisch, ambient, jazzy, electronisch maar vooral sensueel.
Zodra de vleugels af gaan, kun je goed zien dat ze gekleed is in een groot grijs zakelijk kostuum met oversized schoudervullingen. Het doet denken aan The Big Suit, het absurd grote pak dat David Byrne (Talking Heads) ooit droeg. Sevdaliza danst ritmisch, het is zwoel en de uithalen van haar stem tijdens Human Nature zijn mooi (al zijn ze een beetje getuned).