Het conferentieprogramma overdag is een absolute aanrader voor de creatieve ondernemer. Gezien de gemoedelijke vibe kan iedere bezoeker of spreker uit de industrie gerust worden benaderd. Zo ook Mr. Probz die in z`n Q&A in het Hiphophuis eerlijke en nogal lange antwoorden geeft op de vragen, maar toch de hele tijd weet te boeien en te inspireren.
Mede dankzij het relatief beperkt aantal bezoekers en de relaxte sfeer kon je gerust met een biertje in je hand babbelen met relevante figuren uit de industrie, zoals in BAR Rotterdam na afloop van een panel met de founder van Mixcloud en de Senior Account Director van Cornerstone. Tien minuten later zit je in de huiskamersfeer van Mess met je tweede biertje op tafel te chillen met de Director van SB.TV. Iets minder comfortabel dan een huiskamer is het speed-daten met professionals uit de Duitse industrie op de rooftop van het Schieblok, maar de artiest die een beetje lef toont komt zo wel in contact met de sleutelfiguren van boekingsbureau’s zoals Melt (Keisza, Major Lazer) of van labels als Jakarta Records (Looptroop Rockers).