AT Bookings bundelt boekingslabels AT Bookings bundelt boekingslabels

Het Boekingsburo.nl, Extended Music en Done Deal Bookings samen

, Redactie 3voor12 Den Haag

AT Bookings bundelt boekingslabels

Het Boekingsburo.nl, Extended Music en Done Deal Bookings samen

Redactie 3voor12 Den Haag ,

Wederom nieuw rondom het Haagse bedrijf AT Productions. Nadat eerder al bekend werd dat het bedrijf stopt met de managementtak, is nu ook bekend gemaakt dat het de verschillende boekingslabels gaat bundelen. AT Bookings, Het Boekingsburo.nl, Extended Music en Done Deal Bookings vallen vanaf nu onder de naam AT Bookings. Hieronder vallen onder andere de Haagse acts Kane, DI-RECT, F, De Kraaien en Barry Hay Flying V Formation.

In totaal verzorgde AT Productions onder zes labels de verkoop van optredens voor live-bands, DJ's, urban-acts, artiesten en personalities. Vier daarvan zijn nu dus samengevoegd onder de naam AT Bookings. De labels 8ball Bookings en Armada Bookings blijven ongewijzigd. Met de bekendmaking van de samenvoeging zijn ook een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website gelanceerd. Ook acts als Within Temptation, Miss Montreal, Wende, Krystl, Van Dik Hout, Waylon, VanVelzen, Jebroer, Valerius, Ronnie Flex, Postmen, NoizBoiz en Mr. Polska vallen onder AT Bookings.
 
Erwin Sjoerdsma, Managing Director van AT Bookings: "Deze labels hebben we de afgelopen jaren opgezet om een nieuw genre artiesten waar we mee aan de slag gingen, te bundelen en te presenteren aan de markt. De markt voor live-entertainment verandert. We zien aan de optredens van onze dj's en urban acts dat genres in elkaar overlopen. De scheidslijnen tussen stijlen zoals ze er voorheen waren vervagen. Bij onze klanten signaleren we een groeiende vraag naar meer diversiteit: een live-band wordt afgewisseld met een urban-act en een dj sluit af. Door de bundeling van deze labels komen netwerken samen en hebben onze klanten keuze uit een breder aanbod. Dat heeft weer een positief effect op onze artiesten", aldus Sjoerdsma . "We hebben een ambitieuze groeistrategie geformuleerd, nationaal én internationaal, waarbij één duidelijk merk beter past."
 

nu op 3voor12