Het trio doet het niet alleen: ze worden bijgestaan door een bassist en drie gastvocalisten. Vast in de live band zit Berenice van Leer. Getooid in zwart leren rokje, goede afro en knalrood korset, geeft ze stem aan de tracks. Ze is brutaal, daagt het publiek uit en zingt met een kracht alsof ze in een boksring staat. Love Inflation, op het nieuwe album ingezongen door Janne Schra, volgt in het midden van de set. Het is een welkome verademing op de reeks oude nummers, geeft een nieuw gezicht aan Kraak & Smaak. Synthesizers, verleidelijke zang en zwoele ritmes van de bas en drums. Opvallend is wel die knetterharde bas, die dwars door alle nummers heen boort en niet zou misstaan op een degelijk dubstep feestje. Ook haar stem klinkt bij vlagen wat schel in de Grote Zaal. Het maakt niet uit, want Kraak & Smaak kan vanavond niets fout doen en wordt bijna opgegeten door het uitgelaten publiek. Plastic People, Let’s Go Back, Hold Back Love, mega hit Squeeze Me - uitermate goed vertolkt door vocalist Ivar Vermeulen- en afsluiter Dynamite komen voorbij en bewijzen eens te meer tijdloos te zijn. Die laatste wordt bijgestaan door de immer komische Sebastian, voor de gelegenheid gekleed in crèmekleurig pak, hoed en gouden feestbril.
De nadruk ligt niet geheel op Chrome Waves, wat gezien het feit dat het een uitermate sterk album is, enigszins jammer is. En toch. Het doet namelijk niets af aan de bijna onaanraakbare status en feilloosheid die Kraak & Smaak heeft, de garantie van een goede avond die onzichtbaar aan hen lijkt te kleven: en ook in Hedon meer dan goed tot zijn recht komt. En dat is positief. Kraak & Smaak heeft een nieuw gezicht, maar dan wel eentje die is gevormd door al het goeds van eerdere tijden.