Het is in The Crown beneden niet heel druk, maar wie de trap op gaat, ziet dat de bovenzaal al helemaal vol staat. Sascha Elisah staat voor het publiek, mutsje op haar hoofd en gitaar in de aanslag. Wanneer ze begint te spelen, en vooral te zingen, wordt het algauw stil. Ze speelt breekbare muziek, waarbij de teksten allemaal afkomstig lijken te zijn van persoonlijke ervaringen. Het gros van de liedjes leidt ze dan ook in met het verhaal dat bij het liedje hoort.
Zo zegt ze bijvoorbeeld: “Eerder wist ik niet hoe het was om iemand te missen. Dit liedje gaat daarover”, of “ik zeg altijd wat in me opkomt, maar dat is niet altijd goed. Dit is Words”. Ze begint te spelen en de jongens kijken een beetje verliefd. Haar muziek past goed bij de intieme setting die The Crown heeft, ze zingt lief en breekbaar. Het gitaarspel is vrij simpel, waardoor je aandacht als vanzelf meer naar haar stemgeluid en haar teksten gaan. Het mooist zijn de liedjes waarbij haar stem wat feller wordt, zoals I Wish You Were Here. Met haar stem weet ze te boeien, maar wat meer variatie in haar gitaarspel zou haar niet misstaan. Inmiddels is het nog voller geworden in de zaal en mensen staan schouder aan schouder te luisteren.
Wanneer ze bijna aan het einde van haar set is beland, vertelt Sascha Elisah dat ze een nieuwtje heeft. Ze gaat een single opnemen met het Groninger Museum, daarop komen twee van haar nummers staan en mensen uit het publiek maken kans op die single. Ze laat een lijst rondgaan waarop mensen zich kunnen intekenen, waarna de single wordt verloot. De lijst komt bijna vol te staan. Daarna komen de twee beste liedjes van de hele set: The Last One en Heading For L.A. Net wanneer de aandacht begint te verslappen, knalt ze er nog twee prachtige nummers uit en dat doet ze goed.