Zonde dat een man als Ryley Walker niet de aandacht krijgt die hij verdient. Zeker omdat het aan de praatjes tussen zijn nummers door ook nog een aimabele vent blijkt te zijn. Met zijn folky akoestische nummers is Walker misschien een wat vreemde combinatie met Cloud Nothings, maar toch weet hij bij momenten te imponeren met zijn vliegensvlugge gitaargepluk en rauwe, oprechte stem. Bij vlagen is het hypnotiserend door het repetitieve element dat veel van zijn nummers kenmerkt. Jammer dat niemand in de zaal hier oog en oor voor heeft.
Cloud Nothings is niet te vergelijken met het rustige voorprogramma en het blijkt dan ook snel dat hier wel de volledige aandacht van het publiek op gericht is. Sinds zanger en gitarist Dylan Baldi ontdekte dat hij een talent had voor het schrijven van liedjes, ging hij op zijn computer in zijn eentje nummers maken en online verspreiden. Hij werd al snel opgepikt en had voor zijn eerste live optreden een band nodig. Zie daar de geboorte van Cloud Nothings.
De eerste twee albums bleven redelijk onder de radar van de bekende muziekbladen en –websites, maar vanaf het derde album, Attack On Memory, liep het ineens storm. Pitchfork en aanverwante websites doken er bovenop en over de hele wereld liepen de boekingen binnen. De stijl veranderde op dit derde album van lo-fi garagepunk naar harde verwoestende indierock. Baldi bleek naast murmelend zingen ook een behoorlijke schreeuw in huis te hebben en dit kwam in de meer duistere nummers als No Future/No Past en Wasted Days naar voren. Inmiddels is er een vierde album die deze lijn doorzet, maar zo mogelijk nog pakkendere liedjes en melodieën heeft.