Het valt mee. Zeker vergeleken met andere jaren is de nagalm minder hard aanwezig. Het scheelt dat de optredens in de kerk semi-akoestisch zijn, vergelijkbaar met de unplugged-concerten op MTV begin jaren negentig. Daardoor is het risico op een muur van geluid met weinig nuance nauwelijks aanwezig.
HAEVN is vooral bekend van de singles ‘Where The Heart Is’ en ‘Finding Out More’, die werden gebruikt in BMW- en Volvoreclames en veel airplay en aandacht kregen. Zoveel aandacht zelfs dat beide heren besloten een liveband te formeren en op tournee te gaan. Eerdergenoemde nummers ontbreken niet in de setlist.
Sterker nog: ‘Finding Out More’ komt twee keer voorbij. Als toegift met volledige band en in een kalere versie met alleen zang en piano. Het is deze laatste uitvoering die – juist door deze minimale begeleiding – krachtiger en aangrijpender overkomt dan de originele single. Ook het voorlaatste nummer, een persoonlijk relaas van Marijn van der Meer over de tijd dat hij in het ziekenhuis lag, pakt je door slechts de zang en gitaar. Een kippenvelmoment.