En dan valt het gordijn en wordt AIR’s muziekpaviljoen onthuld. De band en de instrumenten zijn allemaal strak wit. En hoewel hun muziek allesbehalve kleurloos is, spelen ze wel vlekkeloos. Als de eerste toets van La Femme D’argent wordt ingezet valt er een bepaald deken met nostalgie over het publiek heen. Een album zo iconisch als Moon Safari verdient dan ook de volle aandacht.
Het album wordt zoals verwacht in de originele volgorde gespeeld, maar het publiek blijft nog wat verlegen. Totdat de synth bas van Kelly Watch The Stars erin hakt. Het podium kleurt zich met sterren en het voelt als een kosmische discodroom. Ookal is de prachtige stem van Beth Hirsch er live niet bij neemt dat niet weg van nummers zoals You Make It Easy. Het is dan ook te merken dat Nicolas en Jean-Benoît er zelf ook nog steeds van genieten om dit album te spelen na al die jaren. Er is misschien weinig gezegd, maar ze staan er met een lach op hun gezicht en bewegen moeiteloos mee op hun muziek.
Live krijgt muziek als die van AIR, met zijn dromerige en gelaagde productie, een totaal andere dimensie. Je hoort elke instrument zó helder dat bekende nummers compleet nieuw kunnen klinken. Baslijnen die voorheen niet opvielen kunnen live het beste onderdeel van het nummer zijn. Zo was dat ook met het laatste nummer van het album, Le Voyage De Pénélope. De trompet die dit nummer leidt valt op de achtergrond en de game-achtige synth klanken domineren dit nummer. Er komt dan ook een luid applaus bij de laatste slagen van dit nummer terwijl het duo het podium zwaaiend verlaat.