Telecombedrijf Orange en Mojo sluiten deal

Exclusieve clips, meet & greet en voorrang bij kaartverkoop voor Orangeklanten

Details willen beide partijen nog niet vrijgeven, maar dat concertorganisator Mojo en mobiele telecombedrijf Orange vrijdag 17 december een contract hebben afgesloten over samenwerking in 2005 is zeker.

Exclusieve clips, meet & greet en voorrang bij kaartverkoop voor Orangeklanten

Telecombedrijf Orange heeft vrijdag 17 december een deal gesloten met concertorganisator Mojo over het gebruik van onder andere opnames van door Mojo georganiseerde concerten. Details zijn niet bekend. Ook is niet duidelijk hoe de samenwerking concreet wordt ingevuld vanaf het volgend jaar. Het contract is in eerste instantie voor één jaar, met een mogelijke verlenging tot drie. “Laten we het erop houden dat we onze klanten een aantal exclusieve services willen aanbieden”, zegt Orange-perswoordvoerster Patrice Hijsterborg. De klant mag van haar denken aan exclusieve clips via de telefoon, voorrang bij het kopen van concertkaarten en bijvoorbeeld een meet & greet met artiesten. “Maar voor de details moet iedereen toch echt wachten tot de lancering van de samenwerking in januari.” Orange stortte zich eerder al op de muziekwereld via directe samenwerkingen met muzikanten. De hele reünietour van Doe Maar werd gedragen door een enorme sponsordeal met Orange (toen nog Dutchtone). Ook biedt Orange nu een exclusief pakket aan waarin fans van Marco Borsato een fotodagboek, sneak previews en de agenda van de artiest kunnen checken.