Paard van Troje ontvangt dubbele nominatie voor IJzeren Podiumdier!

In de categorieën ‘beste directeur’ én ‘beste marketing campagne’

Persbericht, ,

Tijdens het jaarlijkse VNPF-gala (georganiseerd door de Vereniging Nederlandse Podia en Festivals) zullen de ‘Oscars’ van het Festival- en (pop)Podium-leven worden uitgereikt. Deze ‘IJzeren podiumdieren’ worden toegekend in diverse categorieën, waaronder onder andere ‘beste directeur’, ‘beste programmeur’, ‘beste podium’ en ‘beste marketingcampagne’

In de categorieën ‘beste directeur’ én ‘beste marketing campagne’

Tijdens het jaarlijkse VNPF-gala (georganiseerd door de Vereniging Nederlandse Podia en Festivals) zullen de ‘Oscars’ van het Festival- en(pop)Podium-leven worden uitgereikt. Deze ‘IJzeren podiumdieren’ worden toegekend in diverse categorieën, waaronder onder andere ‘beste directeur’, ‘beste programmeur’, ‘beste podium’ en ‘beste marketingcampagne’. Het Paard van Troje is door een onafhankelijke jury genomineerd in de categorieën ‘beste directeur’ (Jeroen van de Wiel) én ‘beste marketing ampagne’ (No Risk Ticket). Het uiteindelijke toekennen van een ‘IJzeren Podiumdier’ ligt nu in handen van de leden van de VNPF. Dit jaar vindt het gala op 14 juni in podium Hedon (Zwolle) plaats. Het VNPF: De Vereniging Nederlandse Poppodia en -Festivals (VNPF) behartigt de collectieve belangen van de poppodia en –festivals van Nederland. Daarnaast streeft het naar bevordering van popmuziek als podiumkunst, professionalisering van de popsector en de ontwikkeling en verbreding van de programmering van poppodia en –festivals. Meer informatie vind je op de website