Wanneer Maison Du Malheur het podium betreedt is Sniester alweer even aan de gang. De diversiteit in het publiek bij De Beuk is vooral vooraan merkbaar. Kinderen, roller derby dames en een paar handvol senioren. Die laatste groep weet het aardig goed vol te houden en dat komt vooral door de rhythm and blues van Maison Du Malheur. Het is op momenten bluesy maar dan rollen ze weer jazzy verder. De band valt naar eigen zeggen altijd terug op rock ’n roll. De songs klinken groots en zijn niet even met wat boogiewoogie opgeleukt. De vrolijke muzikanten zetten een gezellige toon voor de rest van de dag.
Dan is het tijd voor Mozes & The Firstborn in De Beuk. De garagepop band uit de stal van Topnotch is van hoog niveau. De heren hebben veel bekijks. Terecht, want de show en opvoering is een absurd soort genot om naar te kijken. Wanneer bassist Corto Blommaert een noot te vroeg inzet tijdens het nummer ‘I Got Skills’ steekt niemand dat niet onder stoelen of banken. Ze doen net alsof het heel erg is. Knotsgek zijn ze, zanger Melle Dielesen trekt komische gezichten en doet nog even een korte ligpauze in het publiek. Als laatste noot nog een funfact; de bassist speelt linkshandig, maar zijn snaren zijn niet omgedraaid.