Stond er opeens een man voor zijn deur met een pistool in de hand. Dreigend fluisterde hij: ‘Ik zou miss Jenner maar niet laten wachten.’ Dus hij moest wel mee naar het Four Seasons-hotel, de lift in richting de achttiende verdieping. En daar, in de penthouse-suite, gedrapeerd op het bed, lag inderdaad Kendall Jenner in haar Four Seasons-badjas. Ze stak een sigaret op, keek hem eens goed in de ogen en verzuchtte dat haar hele puberteit op tv was uitgezonden. ‘Ik voel niets wanneer iemand me aanraakt. En ik ben lichter dan de lucht wanneer ik al deze sieraden af doe.’ Ze stond op, liep naar het nachtkastje en haalde daar een mes tevoorschijn. Om zichzelf zo tussen de ogen te steken. Het bloed gutste over de bank, en het enige wat hij kon denken? ‘It’s gonna take a lot of bleach to get all these stains out.’
Nee, natuurlijk is dit niet écht gebeurd, het is het bizarre plot van een van de eerste liedjes van Black Country, New Road (BCNR), een sensationeel Brits zevental dat in de hoek van black midi en Squid opereert met uitgesponnen, noisey postrocknummers. Hun vandaag verschenen debuutalbum For the first time is geweldig, en hun show op Eurosonic 2020 was het absolute hoogtepunt van het showcasefestival. De blazers lagen met elkaar op de grond te worstelen, een dissonante gitaar stond ze toe te juichen en frontman Isaac Wood declameerde ondertussen de meest creepy, surrealistische teksten. In eentje had hij een natte droom over Charli XCX en in prijsnummer ‘Sunglasses’ brulde hij: ‘Leave Kanye out of this!!!’