Hoe Nori verschilt van Ronnie Flex? Hij maakt het op openingstrack ‘Saus’ direct duidelijk, terwijl hij de triplet-flow van ‘Opgekomen’ perfectioneert: niet eenzaam naar huis mijmerend over een meisje, maar in de club met al zijn vrienden, zijn haar gek geknipt, een domme choker om zijn nek, blowend, tassen vol met stacks meezeulend en lean drinkend. Hij strooit saus op je bitch, maar vertrouwt tegelijkertijd niemand: journalisten verdraaien al zijn woorden (namens al mijn vakbroeders: sorry!) en voor dat freaky meisje dat hij tegenkomt verstopt hij zijn Rolex.
Tuurlijk, het is niet voor het eerst dat we Ronnie Flex zo door de club zien zwalken. Sterker nog: zo kwam hij ooit vanuit het niets op met Yellow Claw-hits ‘Nooit Meer Slapen’, ‘Allermooiste Feestje’ en vooral Boaz van de Beatz-rammer ‘In Een Jet’. Nori-track ‘Kan Niet Kiezen’ is daar de opvolger van, en zo paranoïde en agressief klonk Ronnie nog nooit: hij gilt zo’n beetje tegen zijn haters en switcht zijn flow wel drie keer terwijl zijn ziel in brand staat, op een hysterische trapbeat van Boaz.
Het contrast met de track erna kon niet groter en versterkt beide tracks nog eens: ‘Non Stop’ is een emo R&B-traptune waarin Ronnie de liefde probeert te verklaren aan een meisje, zoals hij dat op Rémi ook telkens deed, om haar mee de nacht in te trekken. Maar zo makkelijk vindt hij dat nog niet: ‘Ik hou m’n adem in, elke keer wanneer je dichtbij komt. Ik ben een verlaten kind, ik ben niet zo sociaal, ik doe m’n best.’